graag-jaloers-dus-ik.reismee.nl

Aankomst

Zo, het eerste (korte) verslagje vanuit het hotel op ochtend dag 2! Aan het einde van de vlucht vlucht met wat weinig slaap kon de trui uit want het is hier tropisch! Dat zie je al direct op de luchthaven, die rijkelijk behangen is met planten die ik nog niet eerder "in het wild" heb gezien. Yannick, mijn reisgenoot voor de komende dagen, landde 1 uur later.

Na het dumpen van de tassen en een korte douche ontmoetten we Olaf, de bruidegom met Chu, de bruid, en 5 anderen. Ik ben blij dat ik met Yannick de eerste dagen optrek! De anderen zijn gezellig, maar haken snel af. We eindigen ondanks de jetlag dus samen met Olaf om 00:30 voor een late night snack. Prata (pannekoekjes met Indische dip), die overigens voor 3 (a 4) personen incl.frisdrank ongeveer hetzelfde kosten als 1 flesje pils hier... Goed voor je lever dus, dit land.

We vertrekken nu voor ontbijt en dragon boaten.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!