graag-jaloers-dus-ik.reismee.nl

Welkom!

Ha familielid en/of vriend,

Na menig reisblog met een licht groene aanblik te hebben gelezen, valt een avontuur mij ten deel waarin ik mag afreizen naar het Verre Oosten. Als 'zeer geldige reden' de uitnodiging voor een bruiloft en als 'zeer geldig excuus' dat de KLM namens mij een boom zal planten ergens (...).

Beter laat dan nooit! Dus vlak voor het inpakken (van een berg 'hopelijk word ik niet ziek' spullen en een zwembroek) hierbij een kort welkomstwoordje.. Jullie zien de updates ongetwijfeld vanzelf verschijnen, dit wordt m'n eerste solo reis en het zal me behagen om al dat moois te delen met jullie.

Alvast bedankt voor het lezen en tot in het hedendaagse Indochina... :-)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!